Branding — Klimat i Emocje

Fundacja zajmująca się związkiem między zmianami klimatu a zdrowiem psychicznym.

Synteza dwóch niezwykle ważnych tematów wynikających wprost z nazwy marki była głównym wyzwaniem przy współpracy. Warsztaty z założycielkami fundacji pozwoliły określić główną grupę odbiorców oraz sposób komunikacji. Naklejki, podobnie jak emot ikony, pozwalają na szybkie dostosowanie nastroju komunikatu oraz zwiększzenie zainteresowania ważnymi poruszanymi kwestiami dotyczącymi zdrowia psychicznego.

Wizualizacja pojedynczego postu na profilu facebook fundacji Klimat i Emocje Wizualizacja pojedynczego postu na profilu facebook fundacji Klimat i Emocje Teczka na dokumenty A4 z papieru ekologicznego, elementy identyfikacji wizualnej fundacji Klimat i Emocje Wizualizacja pojedynczego postu na profilu facebook fundacji Klimat i Emocje Wizualizacja pojedynczego postu na profilu facebook fundacji Klimat i Emocje Wizualizacja pojedynczego postu na profilu facebook fundacji Klimat i Emocje Prezentacja wielu postów social media fundacji Klimat i Emocje

O projekcie

Zakres

‧ Warsztaty strategiczne

‧ Analiza otoczenia

‧ Atrybuty marki

‧ Strategia komunikacji

‧ Identyfikacja wizualna

‧ Akcydensy

‧ Ilustracje / Naklejki

‧ Materiały promocyjne

Zespół

Creative Director: Tomasz Bilak

Designers: Tomasz Bilak

Brand Strategy: Tomasz Bilak