O mnie

Słucham, analizuję, projektuję.

Tworzę w oparciu o strategię a powstające elementy identyfikacji trakuję jak narzędzia, które mają konkretne zadania do wykonania.

Usługi

Strategia

‧ Audyt marki

‧ Analiza otoczenia

‧ Atrybuty marki

‧ Architektura marki

‧ Pozycjonowanie

‧ Naming

‧ Warsztaty

‧ Doradztwo

Design

‧ Identyfikacja wizualna

‧ Znak graficzny — logo

‧ Księga znaku

‧ Akcydensy

‧ Materiały promocyjne

‧ Szablony Social Media

‧ Szablony MS Office

‧ Copywriting

‧ Wayfinding

‧ Opakowania

Webdesign

‧ Ścieżka użytkownika

‧ Architektura informacji

‧ Prototypowanie

‧ Projekt graficzny

‧ Kodowanie

‧ Testowanie

Współpraca

Współpracę opieram na otwartej i zrozumiałej komunikacji. Bez względu na to czy projektuję dla biznesu, kultury, organizacji pozarządowych czy osób prywatnych — pracuję z ludźmi. Z przyjemnością pracuję z osobami, z którymi dzielę wartości.

Zrównoważony rozwój

Dostępność

Inkluzywność

Weganizm

Feminizm

Antyfaszyzm

FAQ

W rozwinięciu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Jeśli masz dodatkowe pytania napisz do mnie.

  • Ile kosztuje projekt logo?


    Z przyczyn praktycznych nie zajmuję się projektowaniem logo w oderwaniu od systemu identyfikacji. Ile kosztuje system identyfikacji? Cena przeprowadzenia procesu zależna jest od wielu czynników: zakres, liczba koncepcji, liczba poprawek, liczba osób biorących udział w procesie, wielkość marki do przeanalizowania. w W skrócie: Koszt wyliczam na podstawie przewidywanego trwania projektu a godzina mojej pracy to 80 — 120 złotych netto.

  • Ile trwa proces?


    Bez większego zaskoczenia — to zależy. Minimum, którego potrzebujemy by stworzyć system identyfikacji dla Twojej marki to 2 miesiące. To minimalny zakres i bardzo optymistyczne założenie, ponieważ biorę pod uwagę również czas jaki potrzebujesz na podjęcie decyzji w trakcie procesu. Zachęcam do Poznania Procesu™ by dowiedzieć się więcej.

  • W jakim mieście pracujesz?


    Obecnie mieszkam i pracuję w Warszawie. Preferuję kontakt zdalny z możliwością dojazdu gdziekolwiek jesteś.

  • Projektujesz dla każdego?


    Staram się decydować na współpracę z klientami, z którymi dzielimy wartości ale nie zawsze tak jest. Są jednak branże z którymi współpracy nie podejmę np. produkcja mięsa czy broni.

  • Te wartości to tak na poważnie?


    Bardzo. Wierzę, że praca osób zajmujących się projektowaniem ma ogromny wpływ na to jak wygląda świat.

  • Dlaczego moja strona jest taka prosta?


    Moim zadaniem jest pokazanie realizacji i skupienie się na markach klientów. Nie chcę by moje ID przytłaczało prezentowane Case Studies. Nie mniej napisałem ją samodzielnie od zera i jestem zadowolony z efektu.